Aktualności articles

Klucz do szczęścia na wyciągnięcie ręki

Klucz do szczęścia na wyciągnięcie ręki

Warszawa, maj 2019 Informacja prasowa Klucz do szczęścia na wyciągnięcie ręki Czym dla Polaków są „małe przyjemności”? W jaki sposób najczęściej poprawiamy sobie nastrój w gorszy dzień? Z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Słodka Równowaga” wynika, że aż 71% z nas zjedzenie słodkiej przekąski daje poczucie szczęścia i wpływa na poprawienie humoru!…

Brexit a RODO

Warszawa, 18.01.2019 r. Autor: Agata Kłodzińska, specjalista ds. ochrony danych, ODO 24. Aplikant adwokacki. W ODO 24 zajmuje się przeprowadzaniem audytów, tworzeniem dokumentacji ochrony danych oraz bieżącym doradztwem z zakresu danych osobowych. Audytor wiodący ISO/IEC 27001. Komentarz eksperta ODO 24: Brexit a RODO – odrzucenie umowy o wyjściu Wielkiej Brytanii z UE równoznaczne z twardym Brexitem i paraliżem przepływu danych osobowych na Wyspy?…

Dostosowanie ustaw sektorowych do RODO na ostatniej prostej

Warszawa, 22.03.2019 r. Autor: adw. Marcin Zadrożny, specjalista ds. ochrony danych, ODO 24. Komentarz eksperta odnośnie Ustawy wdrażająca RODO Dostosowanie ustaw sektorowych do RODO na ostatniej prostej RODO stosowane jest od 25 maja 2018 roku, jednakże reforma przepisów trwa! Przepisy z zakresu ochrony danych osobowych to nie tylko przepisy kluczowego aktu prawnego jakim jest RODO, ale również setki polskich ustaw i rozporządzeń wykonawczych.…

Czy istnieje reklama idealna, w tym zgodna z prawem?

Warszawa, 27.02.2019 r. Informacja prasowa Czy istnieje reklama idealna, w tym zgodna z prawem? Reklama behawioralna ma obecnie duże grono zwolenników wśród reklamodawców. Jak podaje IAB Polska to właśnie ona będzie pochłaniała aż 35 proc. wszystkich wydatków promocyjnych w Polsce. Jednak nadal pozostaje kwestią dyskusyjną jej zgodność z zasadami ochrony danych osobowych.…

Komentarz eksperta ODO 24: Kara 50 milionów euro dla Google LLC

Autor: Paweł Mielniczek, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Komentarz eksperta ODO 24: Kara 50 milionów euro dla Google LLC – powody i znaczenie decyzji francuskiego organu W dniu 21 stycznia 2019 r., francuski organ nadzorczy (CNIL) nałożył na Google LLC karę w wysokości 50 mln euro za brak przejrzystości, nieadekwatne informowanie oraz brak ważnej zgody na personalizację reklam.…
Top