Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 850 tys.
Z usług mBanku korzysta obecnie przeszło 690 tys. Klientów indywidualnych i biznesowych.
Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku |
|
100 000 |
26.07.2001 |
200 000 |
24.01.2002 |
300 000 |
12.07.2002 |
400 000 |
03.01.2003 |
500 000 |
23.05.2003 |
600 000 |
15.10.2003 |
700 000 |
03.03.2004 |
800 000 |
28.07.2004 |
850 000 |
28.09.2004 |
mBank, dzięki skutecznej strategii i konsekwencji w jej realizowaniu, stale zwiększa swój udział w polskim rynku bankowym.
?mBank jest bankiem uniwersalnym, dla Klientów masowych, którego model biznesowy wyróżnia połączenie najlepszych cen z doskonałą jakością produktów i usług. Aby to osiągnąć, mBank musi utrzymywać niską bazę kosztową, a to jest możliwe jedynie przy rezygnacji z tradycyjnej sieci placówek i zatrudnieniu najnowocześniejszej technologii. mBank nie oferuje Klientom wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie w swojej kategorii i wyjątkowej jakości: konkurencyjne oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie orazrachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat.? Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA.