nieruchomości

badają razem w finansach, nieruchomościach i usługach profesjonalnych

Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison badają razem w finansach, nieruchomościach i usługach profesjonalnych

19.04.2010

Od kwietnia 2010 roku Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison rozpoczną bliską współpracę przy realizacji badań dla firm z branży finansowej, nieruchomości oraz usług profesjonalnych. Połączone siły obu firm pozwolą na tworzenie badań głębiej wnikających w poszczególne zagadnienia związane z poszczególnymi produktami, czy branżami, a rekomendacje z przeprowadzonych badań zostaną uzupełnione o konkretne rozwiązania marketingowe możliwe do zastosowania.

Jako firma doradztwa komunikacyjnego pracująca ze specjalistycznymi branżami takimi, jak finanse, nieruchomości, czy usługi profesjonalne, wielokrotnie stykaliśmy się z badaniami, które dotyczyły bardzo ogólnych zagadnień, a nie wnikały w to, co dla danego produktu, usługi, czy segmentu Klientów było najbardziej istotne. Im głębiej jesteśmy w stanie zbadać dane zagadnienie, tym bardziej precyzyjną strategię marketingową możemy wdrożyć ? mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.

Połączenie sił pozwoli na lepszy dobór narzędzi badawczych oraz bardziej precyzyjne opracowanie narzędzi komunikacji. Konsultanci Ciszewski Financial Communications będą blisko pracować w fazie przygotowania oferty dostarczając zarówno informacji o pozycji danej firmy na rynku, specyfice produktów i usług, a także kluczowych problemach, z jakimi w danych obszarach stykają się firmy. Firmy będą również współpracować nad przełożeniem wyników na konkretne rekomendacje dla strategii komunikacji. Oprócz głównych kierunków działań, wskazywane będą kluczowe obszary, a także konkretne działania taktyczne i przykłady praktyk, które pozwolą na skuteczne rozwiązanie konkretnych problemów marketingowych określonych w badaniach.
1274831_brick_arch_house[1]
Dzięki współpracy z Ciszewski Financial Communications będziemy mogli znacznie głębiej wnikać w złożoną problematykę produktów, usług i marek firm z branży finansowej, konsultingowej oraz nieruchomości. Współpraca ta daje nam także ważną dla badacza pewność, że wyniki jego pracy nie zostaną pozostawione w próżni, ale już na poziomie raportu z badania zostaną przekute na konkretne propozycje działań komunikacyjnych ? mówi prof. UW dr hab. Dominika Maison, Prezes Domu Badawczego Maison.

Do nawiązania współpracy skłoniło nas doświadczenie współpracy z Klientami i spojrzenie z ich perspektywy. Dla Klienta największym wysiłkiem we współpracy z agencją badawczą jest przedstawienie złożonych uwarunkowań ich branży, produktów oraz usług. W proponowanym przez nas modelu zdejmujemy ten ciężar z ramion Klienta. Dzięki takiej współpracy końcowy raport będzie zawierał rekomendacje dotyczące zarówno głównych kierunków strategii komunikacji, jak i konkretnych działań taktycznych rekomendowanych do wdrożenia. Dzięki temu Klient może od razu przejść od wyników do realizacji działań i już po ich przeprowadzeniu ma wstępną rekomendację tego, jakie działania może podjąć ? podsumowują korzyści z rozpoczętej współpracy Dominika Maison i Paweł Tomczuk.

Dom Badawczy Maison istnieje na rynku od 2005 roku i od początku istnienia realizował liczne badania jakościowe i ilościowe dla firm z branży finansowej. Są wśród nich zarówno badania dla największych firm oferujących usługi finansowe (m.in. Aviva, Pekao), jak i pogłębione badania postaw i zachowań finansowych diagnozujące psychologiczne uwarunkowania takich działań jak inwestowanie, oszczędzanie i korzystanie z usług finansowych (między innymi we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim). Od 2009 roku Dom Badawczy Maison prowadzi cykliczne badanie postaw ekonomicznych Polaków Money Track.

Ciszewski Financial Communications to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej firma wyspecjalizowana w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm z branży finansowej, nieruchomości. Oferuje usługi z zakresu doradztwa w zakresie strategii komunikacji, public relations, komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, komunikacji marketingowej, social media i Internet oraz organizuje szkolenia i eventy. Wśród obecnych i byłych klientów Ciszewski Financial Communications są takie firmy jak: Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Saski Partners, Dom Maklerski BZ WBK, Pocztylion OFE, Dexia Asset Management, Credit Suisse Asset Management, BZ WBK, Invigo, Ernst & Young, Credit Agricole, mBank, Amplico, Neinver, Capgemini, Raiffeisen-Leasing Polska, Azimutus S.A., Citibank, KRUK S.A. czy Capgemini. Agencja została wyróżniona Złotych Spinaczy za projekt ?Struktury, z którymi warto?, który został zrealizowany dla DM BZ WBK. Ciszewski Financial Communications jest przedstawicielem sieci Penrose Financial na regionie CEE. Większościowym udziałowcem CFC jest Ciszewski Public Relations S.A., jedna z najstarszych i największych agencji w Polsce, zdobywca tytułu “Agencji Roku 2009” w konkursie Impactory oraz przedstawiciel Golin Harris – “Agencji roku 2010 na Świecie” wg magazynu PR Week – w Polsce.

Similar Posts