Wiadomości branżowe

Inwestycje.pl w nowej odsłonie

Serwis Inwestycje.pl – flagowa marka Grupy Inwestycje.pl pokazał internautom swoje nowe oblicze. Prace nad uruchomieniem nowej wersji portalu trwały 6 miesięcy.

Prace nad nowym layoutem poprzedzały liczne testy z użytkownikami, którzy w pierwszej fazie projektu zgłaszali swoje uwagi do poprzedniej wersji serwisu, a następnie testowali propozycje nowych rozwiązań. W ten sposób podpowiedzieli nam, jak zaprojektować kluczowe podstrony serwisu, tak by był intuicyjny i łatwy w obsłudze.

Przebudowa Inwestycje.pl była jednym z naszych celów strategicznych. Jako spółka publiczna, notowana na rynku akcji NewConnect, zobowiązaliśmy się przed naszymi inwestorami do maksymalizacji wartości naszego przedsiębiorstwa i konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju. Ponieważ portal Inwestycje.pl jest perłą w koronie naszej firmy, położyliśmy nacisk na udoskonalenie naszego produktu, tak by mógł z powodzeniem stawić czoła konkurencji. – mówi Grzegorz Czapla, prezes zarządu Inwestycje.pl S.A.

Pół roku temu portal finansowy Inwestycje.pl obchodził swoje czwarte urodziny. Od czasu powstania w 2007 roku okrzepł, wypracował swoje miejsce na medialnej mapie Polski stając się jednym z największych w naszym kraju serwisów finansowych. Mamy miliony wiernych czytelników i współpracowników, którzy z jednej strony szukają u nas informacji z dziedziny biznesu, prawa i finansów, a drugiej dzielą się z nami i innymi użytkownikami swoją wiedzą i doświadczeniami.

W ciągu istnienia Inwestycji.pl na rynku rozszerzaliśmy zakres tematyczny portalu. Dzisiaj w jednym miejscu zgromadziliśmy informacje z zakresu szeroko rozumianych rynków kapitałowych, gospodarki, finansów firm i finansów osobistych. Staramy się przekazywać wszystkim zainteresowanym wszystko co najważniejsze dzieje się na rynku nieruchomości. Obserwujemy, oceniamy i analizujemy wydarzenia na rynkach walutowych. Wiedząc jednak, że obok treści liczy się też forma, już jakiś czas temu przystąpiliśmy do pracy nad zmianą layoutu Inwestycji.pl. Oczywiście ta nowa wizerunkowa strona, którą już widać, łączy się też z ułatwieniem nawigacji, poszerzeniem dostępu do poradników i narzędzi. Chcieliśmy by było szybciej, nowocześniej, ciekawiej.

Odmienione Inwestycje.pl cały czas mają być miejscem przekazywania informacji, spotkań z ekspertami, edukacji giełdowej i finansowej. A ponieważ do 2015 roku 90 proc. Polaków ma mieć dostęp do szerokopasmowego internetu wierzymy, że wokół naszego portalu będzie nas coraz więcej.

Wierzymy również, że nowa odsłona Inwestycje.pl zainteresuje reklamodawców, którzy dostrzegą potencjał przebudowanego serwisu i rosnącej rzeszy jego użytkowników. Naszą przewagą zawsze była i nadal jest silnie sprofilowana grupa docelowa inwestorów, menedżerów i kadry zarządzającej, czyli osób o wysokim potencjale nabywczym. To doskonały target kampanii reklamowych produktów i usług finansowych oraz produktów z segmentu premium i superpremium – mówi Anna Sołowska-Łabaz, Business Development & Marketing Director Inwestycje.pl S.A.

Przebudowa serwisu Inwestycje.pl to także chęć rozszerzenia naszego kontaktu z użytkownikami i wzajemnych kontaktów pomiędzy osobami dla których szeroko rozumiana gospodarka, rynki finansowe, giełda są tematami ważnymi. – Bo jak ktoś kiedyś powiedział „nawet mając łódkę, dobrze jest umieć pływać, nawet mając dobry pomysł, dobrze jest naradzić się z przyjacielem”. A Warren Buffett, amerykański inwestor giełdowy, zachęcał już wiele lat temu: „Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera”. My w ramach Inwestycji.pl chcielibyśmy budować właśnie taki „salon jubilerski”. – mówi Tomasz Miarecki, redaktor naczelny Inwestycje.pl.

Dlatego nowy, atrakcyjny i bardziej uniwersalny portal chcemy wzbogacić także o szerszy udział naszych użytkowników, chociażby w ramach naszego forum czy miejsc na serwisach społecznościowych. Szerzej otwieramy też zawartość treściową portalu na analizy i komentarze z zewnątrz. Dajemy miejsce na opinie tak analitykom rynków, jak i praktykom inwestowania i działań biznesowych. Chcemy przyciągnąć osoby związane z instytucjami otoczenia biznesu i środowiskami akademickimi. Będziemy starać się dotrzeć jeszcze szerzej do menedżerów, bo menedżerowie muszą być nie tylko decydentami, lecz także inspiratorami zdolnymi do motywowania ludzi.

Budując również w wymiarze biznesowym serwis Inwestycje.pl, bo spółka będąca jego właścicielem jest notowana na rynku NewConnect, chcemy równocześnie budować dobrze poinformowane środowisko wierzące w sukces. Jesteśmy bowiem przekonani, że połowa radości z sukcesu to oczekiwanie na sukces.

Inwestycje.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy