Wiadomości branżowe

mBank na Targach ?TWOJE PIENIĄDZE?

mBank zaprasza do udziału w XI Forum Kapitałowo-Finansowym TWOJE PIENIĄDZE. Targi odbędą się w dniach 13-15 października br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Targi „TWOJE PIENIĄDZE” będą dobrą okazją do prezentacji

mBank zaprasza do udziału w XI Forum Kapitałowo-Finansowym TWOJE PIENIĄDZE. Targi odbędą się w dniach 13-15 października br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Targi ?TWOJE PIENIĄDZE? będą dobrą okazją do prezentacji eMAKLERA nowej, innowacyjnej usługi, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do akcji, obligacji i innych papierów wartościowych notowanych na Warszawskiej GPW.

Ponadto zostanie pokazany mKiosk – jeden z kanałów dostępu do mBanku w świecie rzeczywistym. Obecnie w centrach handlowych na terenie całego kraju funkcjonuje już dwadzieścia osiem mKiosków. Docelowo planowane jest uruchomienie około sześćdziesięciu takich punktów obsługi Klientów. Osoby korzystające z mKiosków mogą w nich składać wnioski o KREDYT ratalny plus, karty płatnicze i kredytowe oraz zakładać rachunki. Mają oni również bezpłatny dostęp do obsługi konta przez Internet i mLinię. Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku. 

Targi TWOJE PIENIĄDZE to wydarzenie organizowane przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, Związek Banków Polskich, Polską Izbę Ubezpieczeń, Stowarzyszenie Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych oraz Zarząd Targów Warszawskich Biura Reklamy S.A. Głównym celem targów jest edukacja oraz udostępnianie wiedzy o istniejących i nowych instrumentach rynku kapitałowo-finansowego.

Na Targach obecny będzie Macjej Witkowski odpowiedzialny za produkty inwestycyjne w mBanku. 

mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu niemal pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet i telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Rozwijając ofertę kredytową, mBank stworzył sieć mKiosków i Centrów Finansowych, będących odzwierciedleniem serwisu internetowego w świecie rzeczywistym. Dodatkowo rozwijana jest sieć bankomatów depozytowych, umożliwiających Klientom wpłatę gotówki bezpośrednio na konto, bez prowizji. Internet pozostaje jednak wciąż podstawowym kanałem komunikacji Klienta z bankiem.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy