Wiadomości branżowe

Zanim kupisz, porównaj!

Od dziś na stronach internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl dostępny jest mechanizm umożliwiający porównywanie nowych samochodów. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu Internauta ma możliwość bardziej szczegółowej analizy oferty koncernów. Nowy mechanizm daje możliwość porównania ze sobą dwóch lub trzech modeli. W trzech krokach Internauta

Od dziś na stronach internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl dostępny jest mechanizm umożliwiający porównywanie nowych samochodów. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu Internauta ma możliwość bardziej szczegółowej analizy oferty koncernów.

Nowy mechanizm daje możliwość porównania ze sobą dwóch lub trzech modeli. W trzech krokach Internauta może zadecydować, jakie auta chce ze sobą zestawić: wybiera markę i model, wersję oraz określa rodzaj nadwozia interesujących go aut. Wyniki prezentowane są w postaci przejrzystej tabeli zawierającej szczegółowe dane dotyczące wybranych samochodów.

Tabela zawiera najważniejsze informacje dotyczące porównywanych samochodach: cenę, układ napędowy, nadwozie, dane eksploatacyjne i okres gwarancji. Dodatkowo można zapoznać się ze szczegółowym opisem listy wyposażenia standardowego, dodatkowego i kolorystyki osobno dla każdego z porównywalnych modeli.

Mechanizm porównań jest kolejnym elementem, który w ostatnim czasie wzbogacił serwis “Auta Nowe”. Jest dostępny pod adresem www.nowe.mojeauto.pl/porownaj.

Firma InterNet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą największego w polskim Internecie serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 – 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: “Auta Używane”, “Motofinanse”, “Auta Nowe” oraz “Motogazeta”. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z branży motoryzacyjnej, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych.

Źródło InterNet Service S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy