Wiadomości branżowe

Zimowe podróże z mRabatkami

W ramach kolejnej edycji programu mRabatki Klienci dokonujący płatności przelewem lub kartą mBanku otrzymają 15% rabatu na wszystkie wyjazdy turystyczne z najnowszego katalogu Rainbow Tours, z wyjątkiem  wycieczek  do krajów egzotycznych, które  objęte są rabatem w wysokości 12%.

Program potrwa do końca października br. Adresy  biur Rainbow Tours uczestniczących w  promocji  dostępne są na stronie programu mRabatki. http://www.mbank.com.pl/cafe/mrabatki/index.html.

?Zima jest wspaniałym okresem na podróże a dzięki atrakcyjnej ofercie naszego partnera, nasi Klienci mogą podróżować taniej niż zwykle? ? podkreśla Joanna Chlebna odpowiedzialna za programy lojalnościowe w mBanku ? Dla ich wygody wprowadziliśmy też wyjątkową modyfikację w dotychczas obowiązującej formule programu. Ponieważ wyjazdy turystyczne kupuje się często nie odwiedzając biura, zdecydowaliśmy aby rabatem objęte były nie tylko transakcje przy użyciu kart, ale też płatności dokonywane przelewem z konta mBanku.

mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. Dotychczas w programie mRabatki uczestniczyli:

  • Sieć salonów odzieżowych TOP SECRET -20% rabat na kolekcję wiosna-lato 2005,
  • Sieć handlowa Galeria Centrum-  10% rabat od cen wyprzedażowych na zakupy dokonane przy użyciu dowolnej  karty mBanku,
  • Sieć salonów odzieżowych RESERVED ? dwie akcje mRabatkowe, z rabatem 10% i 14% na  płatności dowolną kartą mBanku,
  • Polskie Linie Lotnicze LOT – 4% upust na zakup biletów lotniczych przy użyciu eKARTY,
  • Linie Lotnicze KLM – zakupy biletów lotniczych do dowolnego miejsca na świecie przy użyciu usługi mTransfer były premiowane 10% upustem,
  • Empik Foto ? 15% rabatu na wszystkie usługi, dla Klientów mBanku płacących kartami.

mRabatki mają na celu nagradzanie prawie miliona Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #dzia   #Indywidualno Roku   #podkre   #pracy