Warszawa, 10 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa RODO to ostatnio gorący temat. Zostało już bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie do nowego unijnego rozporządzenia. Niestety na niewiedzy i wkradających się emocjach prz
Kraków, 26 listopada 2019 r.Informacja prasowaHistoria kołem się toczy – Maciej Naziębłło dyrektorem hotelu Novotel Kraków City West oraz ibis Budget Kraków Bronowice.Swoją przygodę z Grupą Accor rozpoczął 15 lat temu
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38%
Rynek transportowy w Polsce. Największe zainteresowanie lekkimi ładunkami, eksport do Niemiec i Wielkiej BrytaniiW 2018 roku Polacy w transporcie krajowym przewozili najczęściej lekkie ładunki o wadze do 2 ton. Głównymi kierunk
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Informacja prasowa05/03/2020Domeny.pl: największe przeglądarki zaczęły blokować powiadomienia Web Push, raczej nikt za nimi nie będzie tęsknićWeb Push – przeglądarki powiedziały dość!Czy zauważyliście, że Firefox i
Zasilacz UPS pomoże bezpiecznie przechowywać szczepionki przeciw COVID-19Według danych Światowej Organizacji Zdrowia aż 50% różnych szczepionek rocznie marnuje się z powodu niewłaściwego przechowywania, związanego m.in. z p
INELO z projektem rozwoju sztucznej inteligencji o wartości 7 mln złSpółka pracuje nad unikatową na skalę międzynarodową technologią optymalizacji rozwiązań dla transportu ciężkiegoGrupa INELO, dostawca rozwiązań techn
Kredyt na bieżącą działalność, nie na inwestycje. Na co pożyczają polskie firmy?Polskie przedsiębiorstwa zadłużają się najczęściej na kwotę do 50 000 zł na 5 lat. Kredytów szukają zwykle osoby fizyczne prowadzące d
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po