Skip to content
czwartek, 25 grudnia, 2025
Latest:
  • Komisja Europejska walczy z kryzysem dostępności mieszkań. Zapowiada wsparcie dla miliardowych inwestycji w mieszkalnictwo
  • Kończy się okres przejściowy w systemie kaucyjnym. Proces wdrożenia potrwa jeszcze wiele miesięcy [DEPESZA]
  • Poszukiwane usługi związane ze świętami i sylwestrem. Polacy coraz częściej zlecają sprzątanie, gotowanie czy organizację imprez
  • Psy i koty nie powinny dostawać resztek z wigilijnego stołu. Niektóre produkty mogą być dla nich toksyczne
  • Europa nie jest głównym graczem w rozmowach nt. planu pokojowego dla Ukrainy. To może zagrozić trwałości porozumienia
Netia zapowiada rewolucyjne zmiany w sprzedaży i serwisie. Stawia na lokalną obsługę klientów

Konto inwestycyjne

Aktualności i wiadomości prasowe: oszczędzaj inwestuj zarabiaj

  • konto-inwestycyjne.pl
  • Aktualności
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Inwestycje
  • Finanse
  • Giełda
  • Firmy
  • Fundusze
  • Wiadomości branżowe
    • Wiadomości agencyjne

telefonia stacjonarna

Netia zapowiada rewolucyjne zmiany w sprzedaży i serwisie. Stawia na lokalną obsługę klientów INWESTOR kadry Netia Netia nowa strategia Netia wyniki obsługa klienta obsługa klientów pracownicy stabilność telefonia stacjonarna telekomunikacja usługi telekomunikacyjne

Netia zapowiada rewolucyjne zmiany w sprzedaży i serwisie. Stawia na lokalną obsługę klientów

10 sierpnia 2016 Inwestor.newseria.pl
Orange inwestuje w nowe technologie telefonii komórkowej i stacjonarnej. Za dwa lata cała Polska w zasięgu szybkiego mobilnego internetu LTE Biznes Inwestycje LTE Orange sieć światłowody Technologie telefonia komórkowa telefonia stacjonarna

Orange inwestuje w nowe technologie telefonii komórkowej i stacjonarnej. Za dwa lata cała Polska w zasięgu szybkiego mobilnego internetu LTE

23 kwietnia 2015 Inwestor.newseria.pl
Spółka easyCALL.pl rozwija sieć sprzedaży i planuje pozyskanie partnera z zagranicy. Eksport usług ma zwiększyć przychody o jedną piątą easycall Internet internet stacjonarny INWESTOR klienci indywidualni połączenia telefoniczne sieć sprzedaży telefonia stacjonarna usługi telekomunikacyjne

Spółka easyCALL.pl rozwija sieć sprzedaży i planuje pozyskanie partnera z zagranicy. Eksport usług ma zwiększyć przychody o jedną piątą

27 marca 2015 Inwestor.newseria.pl
easyCALL.pl stawia na usługę wirtualnej konferencji i zamierza integrować rynek połączeń VoIP. Zapowiada też wzrost zatrudnienia easycall Internet internet stacjonarny INWESTOR klienci indywidualni połączenia telefoniczne sieć sprzedaży telefonia stacjonarna usługi telekomunikacyjne walne zgromadzenie akcjonariuszy wideokonferencje

easyCALL.pl stawia na usługę wirtualnej konferencji i zamierza integrować rynek połączeń VoIP. Zapowiada też wzrost zatrudnienia

24 marca 2015 Inwestor.newseria.pl
  • A. Jakubiak (KNF): Banki spółdzielcze w dobrej sytuacji finansowej
  • FSC wprowadza nowy standard certyfikacji lasów dla Polski. Zacznie obowiązywać za niecałe dwa miesiące
  • Kontrakty CFD pozwalają zarobić na spadkach cen akcji, ale można na nich także dużo stracić
  • Coraz więcej gospodarstw rolnych monitorowanych z wykorzystaniem danych satelitarnych. Dzięki temu możliwa jest szybsza realizacja dopłat
  • Macrologic we wrześniu wprowadzi na rynek nową linię produktów. Spółka liczy, że będzie to impuls do szybkiego rozwoju
Ciekawe artykuły

68% firm ma problemy z zatrudnianiem ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa

68% firm ma problemy z zatrudnianiem ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa
68% firm ma problemy z zatrudnianiem ekspertów ds. cyberbezpieczeństwaWielu ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa zdaje sobie sprawę, że w dziedzinie, którą się zajmują, istnieje luka kompetencyjna. Ma ona olbrzymi wpływ na zdo

Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?

Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?
Data 20 08 2020Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?GDAŃSK – Z przemysłem 4.0 kojarzą się głównie automatyzacja i roboty. Tych ostatnichw polskich zakładach ma być w tym roku już p

813 milionów prób cyberataków w pół roku

813 milionów prób cyberataków w pół roku
813 milionów prób cyberataków w pół rokuKraków, 7 marca 2019 r. – Według danych firmy F-Secure liczba podjętych prób cyberataków w 2018 roku wzrosła o 32% w stosunku do roku poprzedniego. Ankieta przeprowadzona wśród o

Pracownicy a ochrona danych osobowych

Pracownicy a ochrona danych osobowych
Warszawa, 20 listopada 2017 r.Za ochronę danych osobowych odpowiadają przede wszystkim administratorzy danych, czyli osoby zarządzające organizacjami. Warto jednak pamiętać, że do przestrzegania przepisów zobowiązane są tak

Firmy ostrożnie patrzą w przyszłość

Firmy ostrożnie patrzą w przyszłość
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo

EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami

EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami
EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami – Informacja prasowaINFORMACJA PRASOWA9 czerwca 2022 r.EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościamiLider polskiego rynku akceptacji

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów
Już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów, a aplikacje informujące o zanieczyszczeniu powietrza biją rekordy popularności. To wszystko dzięki danym z kosmosu.Według raportu rocznego programu Copernic

przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa

przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa
Informacja prasowa19/03/2020Domeny.pl: przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa, wielu z nich lepiej unikaćLawinowo wzrosła liczba domen ze słowami „covid” i „virus”Liczba rejestracji adresów internetowyc

Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów

Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie

Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UE

Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UE
Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Mapa strony
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
https://www konto-inwestycyjne pl/b/sustainability-manager-zarobki/, dorota goldpoint, Będzie łatwiej rozpoznać dzwoniącego telemarketera i zachować prywatność w Internecie, https://www konto-inwestycyjne pl/b/pozyczki-pod-zastaw-rtv-agd-sprzet-zostaje-w-domu/, emisja prywatna, bloteriaberlinki pl, obowiązek poinformowania o wielkości przedsiębiorstwa, floatingrh6, томашевский витольд литва, seems20d
floatingrh6, process0s3, vastggb, connectedg0d, theyvfk, recallsol, seems20d, toldlmg, https://www konto-inwestycyjne pl/b/pozyczki-pod-zastaw-rtv-agd-sprzet-zostaje-w-domu/, https://www konto-inwestycyjne pl/b/kamil-jarzabek-kryptowaluty-youtube/
Tagi
1biznesbrdladzigiełdainwestorInwestycjejestktodplpopodrokutaktetymzza
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.