Warszawa, 23 października 2017 r.Przygotowanie do RODO w 10 krokach– krótki poradnik dla przedsiębiorcówCoraz częściej słyszymy o nowych regulacjach, jakie wprowadza europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowy
Warszawa, 15 lutego 2021 r.Do 150 tys. złotych kredytu gotówkowego w Ikano BankuPo trzech miesiącach od wprowadzania oferty kredytu gotówkowego Ikano Bank zwiększa limit – ze 100 tys. do 150 tys. złotych. Kredyt jest dost
Informacja prasowa15/10/2019Domeny.pl: obywatele UE będą mogli rejestrować adres .EU bez względu na miejsce zamieszkania. Liczba domen .EU może jednak gwałtownie zmaleć ze względu na brexitDomena .EU staje się globalnąOd
Warszawa, 30.05.2018 r.Informacja prasowa Wielu pracodawców decyduje się na kontrolowanie zachowań zatrudnionych osób wykorzystując monitoring wizyjny. W niektórych firmach praktykowane jest także sprawdzanie służbowej kores
Warszawa, 25 lutego 2021 r.Informacja prasowa„Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowyMiniony rok wywrócił do góry nogami niemal każdy aspekt naszego życia. Ogromne zmiany można także zaobse
Kiedy kierowca może wyjąć kartę z tachografu? Praktyczne case study i przegląd taryfikatora kar.Tachograf, mimo że cyfrowy, nie obejdzie się bez wpisów manualnych. Jest szereg sytuacji, które wymagają wprowadzenia danych rę
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
Informacja prasowa Warszawa, 20.06.2018 r. Jednym z najważniejszych aktów prawnych obowiązujących w branży transportowej na terenie całej UE jest rozporządzenie 561/2006. Przewoźnikom oraz kierowcom niektóre z europejskich z
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie