INWESTOR kanały dystrybucji Pożyczki pożyczki internetowe pożyczki online pożyczki pozabankowe Profi Credit Polska usługi finansowe

Profi Credit Polska stawia na dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży swoich usług. W przyszłym roku ma wzrosnąć o 15 proc.

Profi Credit Polska stawia na dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży swoich usług. W przyszłym roku ma wzrosnąć o 15 proc.
Specjalizująca się w udzielaniu szybkich pożyczek pozabankowych spółka Profi Credit Polska zapowiada dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży usług. Zdaniem wiceprezesa Sławomira Pawlika w przyszłym roku udział w rynku może się zwiększyć o około 95 mln zł, a przychody z działalności o 15 proc. w grupie klientów, dla której internet jest podstawowym sposobem

Data publikacji: 2016-12-02, 07:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Profi Credit Polska stawia na dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży swoich usług. W przyszłym roku ma wzrosnąć o 15 proc.
Kategoria: INWESTOR

Specjalizująca się w udzielaniu szybkich pożyczek pozabankowych spółka Profi Credit Polska zapowiada dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży usług. Zdaniem wiceprezesa Sławomira Pawlika w przyszłym roku udział w rynku może się zwiększyć o około 95 mln zł, a przychody z działalności o 15 proc. w grupie klientów, dla której internet jest podstawowym sposobem komunikacji.

Specjalizująca się w udzielaniu szybkich pożyczek pozabankowych spółka Profi Credit Polska zapowiada dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży usług. Zdaniem wiceprezesa Sławomira Pawlika w przyszłym roku udział w rynku może się zwiększyć o około 95 mln zł, a przychody z działalności o 15 proc. w grupie klientów, dla której internet jest podstawowym sposobem komunikacji.

– Planujemy również rozwój w sektorze online – informuje agencję informacyjną Newseria Inwestor Sławomir Pawlik, wiceprezes zarządu, dyrektor wykonawczy w spółce Profi Credit Polska. – Zakładamy, że w 2017 roku nasz udział w rynku wzrośnie o około 95 mln zł, a znacząca część portfela klientów zostanie pozyskana tą właśnie drogą. Nasza nowa oferta kierowana jest głównie do młodych klientów, którzy takiego narzędzia chcą używać jako sposobu wymiany informacji i regulowania swoich zobowiązań.

Profi Credit Polska to jedna z największych w kraju firm oferujących pożyczki pozabankowe. Jest częścią Profireal Group, która działa również w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii i Rosji. Na krajowym rynku spółka działa od 2004 roku i obecnie świadczy usługi poprzez sieć około 140 biur terenowych oraz za pośrednictwem ponad 1,5 tys. doradców finansowych.

– W przyszłym roku planujemy również zatrudnienie dodatkowych osób w sieci handlowej, których celem będzie utrzymanie relacji biznesowej z naszymi najlepszymi klientami i zaproponowanie im najwyższej jakości usług w postaci zdecydowanie lepszej, bardziej przyjaznej i prostszej do otrzymania oferty – zapowiada wiceprezes Sławomir Pawlik. – Budowanie takich relacji postrzegamy jako priorytet działalności w 2017 roku.

A to już wiesz?  Złoto nie ma już potencjału do wzrostów. Ceny ropy się stabilizują

Specyfika działalności firmy polega na indywidualnym, uwzględniającym specyfikę każdego klienta, podejściu do sprawy. Spółka udziela pożyczek różnym rodzajom osób potrzebujących finansowego wsparcia oraz z rozmaitym przeznaczeniem pozyskiwanych w ten sposób środków: od prostych i szybkich pożyczek konsumpcyjnych, także na dowód, po spłatę wcześniejszych zobowiązań wynikających na przykład z kredytu bankowego.

Jak zapewnia wiceprezes Sławomir Pawlik firma dostrzega rosnące znaczenie internetowego sposobu kontaktu z klientami. Taki sposób komunikacji uważany jest przez spółkę za niezwykle perspektywiczny. Dlatego w najbliższym czasie przedsiębiorstwo przedstawi ofertę kierowaną do osób, dla których sieć jest podstawowym kanałem kontaktu ze światem.

– Chcemy również rozwijać tradycyjną sieć handlową, może nieco mniej dynamicznie – wskazuje wiceprezes Sławomir Pawlik. – W tym obszarze mamy zamiar wciąż profesjonalizować naszych doradców finansowych, szkolić ich, tak aby nasze usługi były jak najwyższej jakości i odpowiadały wszystkim wymogom stawianym firmom pożyczkowym przez ustawodawcę. Ale chcemy być trochę inaczej postrzegani. Dotychczas nasz biznes opierał się na sieci oddziałów i bezpośrednim kontakcie z klientem. Doskonale jednak wiemy, jakie są oczekiwania rynku, który oczekuje komunikacji online. Chcemy zapewnić taki komfort i dostarczyć tego rodzaju usługi, bo widzimy w nich ogromny potencjał. Zakładamy, że są one w stanie wygenerować około 15 proc. wzrost sprzedaży w tej grupie naszych klientów.

W ostatnim raportowanym roku Profi Credit Polska udzieliła 62,5 tys. pożyczek, o około 15 tys. więcej niż podczas poprzednich dwunastu miesięcy, o nominalnej wartości 587 mln zł (425 mln zł rok wcześniej). Przychody z tej działalności przedsiębiorstwa wyniosły 190 mln zł (246 mln zł), a zysk przed opodatkowaniem  – 52,6 mln zł (71,2 mln zł).

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Profi Credit Polska stawia na dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży swoich usług. W przyszłym roku ma wzrosnąć o 15 proc. INWESTOR, pożyczki pozabankowe, pożyczki internetowe, pożyczki online, pożyczki, kanały dystrybucji, usługi finansowe, Profi Credit Polska - Specjalizująca się w udzielaniu szybkich pożyczek pozabankowych spółka Profi Credit Polska zapowiada dynamiczny rozwój internetowego kanału sprzedaży usług. Zdaniem wiceprezesa Sławomira Pawlika w przyszłym roku udział w rynku może się zwiększyć o około 95 mln zł, a przychody z działalności o 15 proc. w grupie klientów, dla której internet jest podstawowym sposobem komunikacji.
Hashtagi: #INWESTOR pożyczki pozabankowe, pożyczki internetowe, pożyczki online, pożyczki, kanały dystrybucji, usługi finansowe, Profi Credit Polska

A to już wiesz?  Agencja pośrednictwa pracy IPF Group uruchamia oddział we Francji oraz filię na Ukrainie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy