Kiedy kierowca może wyjąć kartę z tachografu? Praktyczne case study i przegląd taryfikatora kar.Tachograf, mimo że cyfrowy, nie obejdzie się bez wpisów manualnych. Jest szereg sytuacji, które wymagają wprowadzenia danych rę
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Warszawa, 02.07.2018INFORMACJA PRASOWAPRACOCHŁONNA FLOTA FIRM Z SEKTORA MŚP!Spośród wszystkich czynności związanych z obsługą służbowej floty, najbardziej pracochłonny dla firm z sektora MŚP jest nadzór nad stanem zuży
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Bezpieczny Pesel – jak ochronić swoje dane?Obserwując internetowe zapytania w wyszukiwarce można zauważyć, że wiele osób jest zainteresowanych tematem ochrony danych osobowych. Temat jest istotny zwłaszcza teraz, w czasie ep
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało