Zmiana czasu na zimowy – co z tachografem?W weekend tj. w nocy z 26 na 27 października przestawiamy zegarki na czas zimowy (z godziny 3 na godzinę 2). Co w sytuacji zmiany czasu letniego na zimowy powinni zrobić kierowcy, aby mie
AVM wprowadza na rynek FRITZ!Repeater 1200 i FRITZ!Repeater 600Dwa nowe repeatery FRITZ! do optymalnych połączeń w sieci MESH WiFiFirma AVM, niemiecki producent urządzeń sieciowych, wprowadza na polski rynek dwa wzmacniacze sygn
18.10.2017 Informacja prasowa PMR Restrukturyzacje S.A.—————————————————————————R
Innowacja dziÄ™ki edukacji –3500 godzin szkoleÅ„ o 5G dla startupów i zakÅ‚adów przemysÅ‚owychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usÅ‚ug, ekosystemów i nowych źródeÅ‚ przychodów dla polskich firm. Jednak jeÅ›li chcemy
Jak zadbać o bezpieczeństwo szpitalnej infrastruktury IT?Wśród najczęściej pomijanych obszarów są narzędzia do diagnostyki obrazowej,stacje pielęgniarskie i księgowośćWarszawa [10 września 2019 r.] – Szpitale i przyc
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
Materiał dla mediów Sony wzbogaca swoje kamery zdalnie sterowane o obsługę protokołu Free-D, otwierając nowe możliwości twórczeBasingstoke, 27 sierpnia — Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do kamer z serii BRC nowych
Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promujÄ… siÄ™ w sieci wykorzystujÄ… dane użytkowników do zwiÄ™kszania efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. Przewidywanie zachowaÅ„ i preferencji potencjalnych klientÃ