Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z
Informacja prasowa28/11/2019Serwis Domeny.pl radzi jak rozpoznać i chronić się przed phishingiemAż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z kolei 76 proc. firm
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
Praca dla miłośników słodyczy! Czy praca może być słodka? Na to pytanie odpowiadamy: TAK. Właśnie taką oferuje agencja zatrudnienia Manpower, która prowadzi rekrutację pracowników dla firmy Mondelēz International, świa
komentarz eksperta,6 czerwca 2019Europa sobie bez nas nie poradziTerminowi, solidni, pracowici – tacy są polscy przewoźnicy i kierowcy, potentaci międzynarodowego transportu drogowego i kabotaży na terenie Unii Europejskiej. N
Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
Hiperautomatyzacja, nowe miejsca pracy i cyfrowa etyka – jakie będą trendy technologiczne w 2020 roku?Warszawa, 31 stycznia 2020 – Rok 2020 zdominuje sztuczna inteligencja, która pomoże w pogłębionych analizach i hiperautoma
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38%