Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Prowadzenie firmy wiąże się z nierzadko z dużym nakładem finansowym. Dodatkowe fundusze pomagają przedsiębiorcom w bieżącym funkcjonowaniu lub też zostają przeznaczone na rozwój biznesu. O tym, skąd pozyskać korzystne fin
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Data publikacji: 2016-06-01, 06:57Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: T. Kaczor (BGK): W 2016 roku polskie PKB wzrośnie o 3,8 proc. Motorem napędowym będzie konsumpcja prywatnaKategoria: INWESTORW tym roku dynamika wzrostu po
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkÄ™ realizujÄ…cÄ… projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z caÅ‚ego Å›wiata do chmuryPassus SA poinformowaÅ‚ o inwestycji w nowÄ
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogÅ‚oski o Å›mierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej sÄ… mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziÅ› firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A