Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
materiał prasowy 6.12.2018650,7 bilionów £, czyli ponad połowa wartości całego brytyjskiego handlu to towary importowane . Najczęściej transportowane są maszyny, między innymi komputery, pojazdy czy farmaceutyki. Znaczną c
Komunikat prasowy Kraków, 17 luty 2021 r.MedApp wdroży w swojej aplikacji rozwiązanie StethoMeMedApp podpisał umowę ze start-upem StethoMe, twórc
Informacja prasowa Warszawa, 28.03.2018 r. Państwowa Inspekcji Pracy rozpatruje kolejne skargi od kierowców, których pracodawcy rozliczają na podstawie tzw. kilometrówek. Pomimo że prawo zabrania uzależniania wypłaty od przej
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Kiedy kierowca może wyjąć kartę z tachografu? Praktyczne case study i przegląd taryfikatora kar.Tachograf, mimo że cyfrowy, nie obejdzie się bez wpisów manualnych. Jest szereg sytuacji, które wymagają wprowadzenia danych rę
Informacja prasowa15/01/2020Excel króluje w zarządzaniu informacją o produktach, systemy PIM stosowane sporadycznieJak polscy producenci zarządzają informacją produktową?Polscy producenci najczęściej zarządzają informacj
Warszawa, 28.05.2018 r.Popularność faktoringu rośnie. Prawie 90% prowadzących firmę z sektora MŚP zna to pojęcie – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index cyklicznie przeprowadzanego przez Bibby Financial Services. Co dzies
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó