Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ¾ firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondentó
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Informacja prasowaToruń, 27 stycznia 2021 r.Rewolucyjne zmiany na rynku wyświetlaczy – 5 technologicznych trendów na rok 2021Ekrany już od dawna stały się częścią naszej codzienności. Każdy z nas korzysta z telefonu
Niedobór wykwalifikowanej kadry, brak jednolitej strategii bezpieczeństwa, ograniczony czas i zasoby – to zagadnienia z jakimi zmierzyć muszą się dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji (CISO). Co trzeci z nich skarży się te
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln