Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów danychWarszawa [
Informacja prasowaWarszawa 20.07.2021Agnieszka Nosal nową Dyrektor Zarządzającą Esri PolskaEsri Polska, wyłączny dystrybutor rozwiązań GIS Esri Inc. w Polsce oraz firma doradcza w obszarze wykorzystania danych przestrzennych
Warszawa, 16 marca 2018 r.Prowadzący własny biznes są zobowiązani do terminowego regulowania nie tylko należności z tytułu faktur od dostawców i podwykonawców, ale również płacenia podatków i ubezpieczenia. W przedsiębio
Warszawa, 24.05.2018r. Niemieckie służby kontrolne stosują nowe podejście do kontroli prawidłowej masy i zabezpieczenia ładunków, również o odniesieniu do pojazdów do 3,5 tony, zwanych potocznie busami. W przypadku stwierdze
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Ważne dla Polski nowe stanowisko Komisji EuropejskiejOdpowiedź Komisji Europejskiej na ostatnie głosowanie Parlamentu Europejskiego w sprawie pakietu mobilności to światełko w tunelu dla polskich przewoźników. Dlaczego? Daje n
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że hotele nie tylko muszą zmierzyć się z wyższymi rachunkami, ale też dostają coraz większe faktury od podwykonawców. I choć obiekty niechętnie przerzucają te koszty na swoich