Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
Zmiana czasu na zimowy – co z tachografem?W weekend tj. w nocy z 26 na 27 października przestawiamy zegarki na czas zimowy (z godziny 3 na godzinę 2). Co w sytuacji zmiany czasu letniego na zimowy powinni zrobić kierowcy, aby mie
Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-comm
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
Bezpieczny Pesel – jak ochronić swoje dane?Obserwując internetowe zapytania w wyszukiwarce można zauważyć, że wiele osób jest zainteresowanych tematem ochrony danych osobowych. Temat jest istotny zwłaszcza teraz, w czasie ep
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
Warszawa, 19.07.2018r.Nastroje handlowców w obliczu zakazu handlu w niedzielęOgraniczenie handlu w niedzielę dla ponad 37% przedsiębiorców oznacza utrudnienia w funkcjonowaniu ich firm – pokazuje 15. fala badania Bibby MSP Ind
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski