Wiadomości branżowe

mFestiwalowi artyści nagrodzeni

Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni zgłaszali na stronie www.mFestiwal.pl swoje propozycje reklam dla mBanku oraz zabiegali o głosy Internautów i Jury, walcząc o atrakcyjne nagrody pieniężne i możliwość pokazania swojego dzieła szerokiej publiczności.W tym roku, z uwagi na zwiększone zainteresowanie artystów tą kategorią - nagrodę można było zdobyć także tworząc animację na temat Banku.Nagrodzeni:mFILM - Wiolka za reklamę pt. „Tancerz"; mANIMACJA - Maria za animację pt. „Konkurencja nie ma szans";

Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.

Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni zgłaszali na stronie www.mFestiwal.pl swoje propozycje reklam dla mBanku oraz zabiegali o głosy Internautów i Jury, walcząc o atrakcyjne nagrody pieniężne i możliwość pokazania swojego dzieła szerokiej publiczności.

W tym roku, z uwagi na zwiększone zainteresowanie artystów tą kategorią – nagrodę można było zdobyć także tworząc animację na temat Banku.

Nagrodzeni:

  • mFILM – Wiolka za reklamę pt. „Tancerz”;
  • mANIMACJA – Maria za animację pt. „Konkurencja nie ma szans”;
  • mBILLBOARD – Facetious za projekt „Wybierz dobrze”.

Autorka zwycięskiego filmu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 złotych, natomiast twórcy zwycięskiej animacji i billboardu otrzymają 10 000 złotych. Ponadto zwycięski film i animacja z tegorocznej edycji zostaną w styczniu 2010 r. wyemitowane na antenie stacji TVN, a zwycięski projekt billboardu pojawi się w mieście, które wskaże zwycięzca tej kategorii.

Trwający dwa miesiące mFestiwal jest jedną z niewielu inicjatyw z gatunku „user-generated content” realizowanych na taką skalę w Polsce. Konkurs pozwala amatorom na wykazanie się kreatywnością w różnych kategoriach, a zwycięzcy poza nagrodami pieniężnymi mają także unikalną okazję pokazać swoją twórczość w tradycyjnych mediach – mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.

W tym roku mFestiwal ponownie przyciągnął olbrzymią publiczność – serwis www.mFestiwal.pl w ciągu dwóch miesięcy odwiedziło ponad 110 tysięcy użytkowników, którzy wygenerowali 1,5 miliona odsłon. Wokół mFestiwalu powstała aktywna społeczność, w której burzliwe emocje i rywalizacja zaowocowały ponad 6 tysiącami komentarzy pod zgłoszonymi reklamami oraz na forum mFestiwalu.

Ogółem do konkursu zgłoszono 650 prac (104 filmy, 89 animacji oraz 457 billboardów), z czego wstępną selekcję przeszło 378 prac – zostały one poddane pod głosowanie Internautów. 

A to już wiesz?  Budowa CPK może spowodować, że Łódź zostanie wchłonięta przez Warszawę. Stolica nie jest na to przygotowana infrastrukturalnie

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego – mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy