Wiadomości branżowe

Wizerunkowa kampania reklamowa Private Banking BRE Banku

Wizerunkowa kampania reklamowa Private Banking BRE Banku
Do końca listopada potrwa reklamowa kampania wizerunkowa BRE Banku skierowana do osób o wysokich wymaganiach finansowych – Klientów Private Banking. Kampania prowadzona jest w prasie biznesowej, magazynach hobbistycznych i Internecie.Kampania wizerunkowa BRE Banku skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych Klientów Private Banking - głównie osób pomiędzy 25 i 45 rokiem życia. Jej adresatem są osoby o ponadprzeciętnym potencjale finansowym i uznanej pozycji społecznej, poszukujące optymalnego sposobu zarządzania majątkiem, szanujące czas oraz wymagające sprawnej i profesjonalnej obsługi.Celem kampanii jest zwiększenie popularności marki BRE Banku w segmencie Private Banking, podniesienie poziomu znajomości oferty, a także utrzymanie lojalności obecnych klientów. Kampania ma utrwalić wizerunek BRE Banku, jako nowoczesnej, elastycznej instytucji finansowej, oferującej innowacyjne produkty i polecanej przez specjalistów. Reklamy mają zaintrygować potencjalnych Klientów usługą oraz przygotować ich do rozmowy z doradcą BRE Banku. Intrygujące hasła, na których opiera się kampania, w dyskretny a zarazem dowcipny sposób zwracają uwagę na ekskluzywność usługi Private Banking BRE

Teaser

Do końca listopada potrwa reklamowa kampania wizerunkowa BRE Banku skierowana do osób o wysokich wymaganiach finansowych ? Klientów Private Banking. Kampania prowadzona jest w prasie biznesowej, magazynach hobbistycznych i Internecie.

Kampania wizerunkowa BRE Banku skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych Klientów Private Banking – głównie osób pomiędzy 25 i 45 rokiem życia. Jej adresatem są osoby o ponadprzeciętnym potencjale finansowym i uznanej pozycji społecznej, poszukujące optymalnego sposobu zarządzania majątkiem, szanujące czas oraz wymagające sprawnej i profesjonalnej obsługi.

Celem kampanii jest zwiększenie popularności marki BRE Banku w segmencie Private Banking, podniesienie poziomu znajomości oferty, a także utrzymanie lojalności obecnych klientów. Kampania ma utrwalić wizerunek BRE Banku, jako nowoczesnej, elastycznej instytucji finansowej, oferującej innowacyjne produkty i polecanej przez specjalistów. 

Reklamy mają zaintrygować potencjalnych Klientów usługą oraz przygotować ich do rozmowy z doradcą BRE Banku. Intrygujące hasła, na których opiera się kampania, w dyskretny a zarazem dowcipny sposób zwracają uwagę na ekskluzywność usługi Private Banking BRE Banku. 

Podstawę komunikacji z odbiorcami stanowią hasła, zrezygnowano więc z dodatkowych, zbędnych w tym przypadku, elementów graficznych. Z założenia reklamy mają być proste, wręcz ascetyczne, a przez to eleganckie i prestiżowe.

Reklamy ukazują się w prasie biznesowej: Harvard Business Review, Business Week, Businessman Magazine oraz w prasie hobbistycznej: Golf & Life, Magazyn Golf, National Geographic, Nurkowanie, Żagle, Traveler, Extremum, a także na stronach internetowych BRE Banku

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  ZBP: Opinia Rzecznika TSUE niczego nie przesądza w sprawach frankowiczów. Widać w niej rozbieżności i sprzeczność z wcześniejszym orzecznictwem

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy