Komfort akustyczny na home office Przez wybuch pandemii, nową normalnością stała się praca zdalna z domu. Dla niektórych był to powód do radości, dla innych wręcz przeciwnie. Jednak można zgodzić się w jednej kwestii ー
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Warszawa, 14 października 2019 r.KOMUNIKAT PRASOWYe-Awizo i Polecony do skrzynki – usługi Poczty Polskiej w ofercie Banku PocztowegoOd 14 października 2019 r. Klienci Banku Pocztowego bez względu na porę i miejsce mogą uzysk
GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi
Wrocław, 11 lutego 2021 r.Selena świętuje 20-lecie pierwszej zagranicznej spółkiGrupa Selena, globalny producent i dystrybutor produktów chemii budowlanej, obchodzi 20-lecie swojej działalności w Rumunii. To ważna rocznica,
Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowiska
Materiał prasowy, 23.09.2019Jak mądrze zarządzać finansami na studiach? Poradnik dla „pierwszaka”Już za moment październik, a wraz z nim kolejne roczniki czeka rozpoczęcie ważnego etapuw życiu, jakim są studia. Dla wie
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie